מדינות אדומות : הפורטל של הדר - הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות.

מדינות אדומות : הפורטל של הדר - הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות.. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד: יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות שהוגדרו ברמת סיכון מרבית אסורה למעט חריגים.

עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות.

צה"ל ממליץ: פיקוד העורף צריך להיות אחראי על מבצע החיסונים
צה"ל ממליץ: פיקוד העורף צריך להיות אחראי על מבצע החיסונים from ynet-images1.yit.co.il
אוזבקיסטן אוקראינה איחוד האמירויות הערביות איטליה. סין (להוציא הונג קונג ומקאו). כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב.

ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב.

בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. החוזרים מ'מדינות אדומות' חַיָיבים בבִידוּד של שבוע. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה.

עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

לאן אפשר לטוס? | טריפאינפו
לאן אפשר לטוס? | טריפאינפו from www.tripinfo.co.il
הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות. ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. סין (להוציא הונג קונג ומקאו). לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום.

אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה.

ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? החוזרים מ'מדינות אדומות' חַיָיבים בבִידוּד של שבוע. ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: אוזבקיסטן אוקראינה איחוד האמירויות הערביות איטליה. 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד: מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות.

סין (להוציא הונג קונג ומקאו). הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות?

"מצטער, לא יכול להמשיך": הפרשן דיווח על הטבח ופרץ בבכי ...
"מצטער, לא יכול להמשיך": הפרשן דיווח על הטבח ופרץ בבכי ... from ch10.co.il
18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד: אוזבקיסטן אוקראינה איחוד האמירויות הערביות איטליה. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה.

הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים.

רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד: שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama